استاندار تهران گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات باید اولویتها را در نظر گرفت و توجه کرد که جبهه های خدمت رسانی به مردم گسترده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری روز جمعه در آیین تودیع ابوالقاسم مهری فرماندار سابق فیروز کوه و معارفه محمد حیدری منش سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: کشور در شرایطی است که باید مسیر، مسئله، ظرفیت را با انتخاب درست تعیین کرد و با توجه به محدودیت منابع باید حرکت ها حساب شده باشد.

وی با تاکید بر خدمت خالصانه مسئولان، توضیح داد: خدمات رسانی باید خالصانه و در راه رضای خدا باشد، خدمت خالصانه عزتمندی از طرف خدا را به همراه دارد.

استاندار با تقدیر از خدمات ارزشمندی ابوالقاسم مهری در طی دو دوره تصدی مسئولیت، توضیح داد: محمدی حیدری منش از فرزندان بومی شهرستان فیروز کوه، نیروی جهادی است، دولت سیزدهم در مسیر جوانگرایی حرکت می کند  و از مسئولان جوان توقع خدمات رسانی بهتر و بیشتر دارد.

منصوری ادامه داد: همه ما مکلف به کارسازی در کشور هستیم و بدنه بخشداری و فرمانداری در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال است و مسئولان جوان باید حساسیت ها کار را بیشتر درک کرده و در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم باشند .

استاندار تهران با تاکید بر خدمات رسانی مستمر به مردم توسط مسئولان  گفت: کارسازی برای کار مردم را به برگزاری جلسات موکول نکنید، هر تماس تلفنی و هردرخواست را به موقع  و در اسرع وقت انجام بدهید و درب اطاق خود را به روی مردم باز بگذارید.

منصوری با اشاره به نقش کلیدی مساجد در زمان دولت  سیزدهم، توضیح داد: روز جمعه را در محل برگزاری نماز جمعه برای این آیین انتخاب کردیم تا بگوییم جمعه برای مسئولات تعطیل نیست و استراحت به معنای آنچه برای مردم مستحق باشد برای مسئولان حرام است.

وی ادامه داد: نماز جمعه را انتخاب کردیم که تاکید کنیم نماز جمعه عبادی سیاسی است و تشریفاتی نیست و مسجد یکی از ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی است و فرماندار و بخشدار و مسولان باید مناسبات خود را در مسجد برگزار کنند.

استاندار تهران گفت: دولت آقای رئیسی مشهور، مزین و مفتخر به دولت مردمی است  این سیاست گذاری یک رویه است، باید بین مردم باشیم و صحبتهای آنها را بی واسطه بشنویم.

منصوری تاکید کرد: مدارا وملاطفت با مردم و مردم داری  باید مشق مسئولان باشد،کشور را با تنها پول نمی توان اداره کرد، مردم داری مسئولان آبروی نظام است و به حفظ سرمایه اجتماعی کمک می کند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار