فرماندار پاکدشت:
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: توجه به حوزه دانش‌بنیان و استفاده از توان و ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی می‌تواند مشکلات تولید را رفع کرده و زمینه توسعه اشتغال را در پاکدشت فراهم کند.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 30 June 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن اردستانی روز پنجشنبه در نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: نیاز اولیه تمامی انسان‌ها کار و اشتغال برای امرار معاش است که تولید کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با همت و تلاش خود زمینه این مهم را فراهم کرده‌اند و مسئولان نیز موظفند تا با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، مشکلات آنان را رفع و زمینه توسعه فعالیت آنان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: شهرستان پاکدشت با برخورداری از ۴ شهرک صنعتی و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولید فعال، محل امنی برای سرمایه‌گذاری و تولید است و مسئولان باید ضمن استقبال از سرمایه‌گذاران، مسائل و مشکلات آنان را با حضور میدانی بررسی کرده و با طرح در جلسات ستاد تسهیل، با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

اردستانی با تأکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در رفع مشکلات تولیدکنندگان گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نباید در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شده و به خاطر برخی از موانع که با همفکری می‌توان آن‌ها را رفع کرد، از تولید و یا توسعه فعالیت بازمانند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال گفت: شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، نقشه راه تمامی مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی است که توجه به هر یک از ابعاد این شعار می‌تواند در اقتصاد کشور گشایشی عظیم ایجاد کند.

وی استفاده از حوزه دانش‌بنیان را یکی از راه‌های مهم رفع مشکلات و موانع تولید یاد کرد و افزود: در صورتی که بتوان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی به درستی استفاده کرد و دانشگاه و صنعت را به هم پیوند داد، بسیاری از مشکلات بدون صرف اعتبار و هزینه برطرف کرد.

در این جلسه مشکلات ۷ شرکت تولیدی شهرستان بررسی و با دستورات صادره، زمینه رفع آن فراهم شود.
شهرستان پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار