دو پروژه گردشگری با اعتبار 190 میلیون تومان در فردوس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 03 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس،  هم‎زمان با هفته جهانگردی دو پروژه گردشگری در مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس گفت: این دو پروژه شامل احداث ساختمان نوروزی به مساحت 75 مترمربع، احداث آلاچیق، سرویس بهداشتی و محوطه‌سازی با اعتبار 85 میلیون تومان و نیز ایجاد زیرساخت‎‌های گردشگری شامل گازرسانی و احداث ایستگاه گاز به طول دو کیلومتر با اعتبار 105 میلیون تومان است.
مهدی نجفیان افزود: آبگرم معدنی فردوس یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری خراسان جنوبی است که در ایام مختلف سال مورد استقبال و توجه حجم زیادی از مسافران و گردشگران قرار دارد.
* افتتاح نمایشگاه گردشگری در فردوس
وی تصریح کرد: همزمان با هفته گردشگری همچنین نمایشگاه گردشگری در دو بخش معرفی عملکرد ستاد خدمات سفر و بخش معرفی قابلیت‌های گردشگری فردوس در محل نگارخانه شهید گمنام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس یادآور شد: در این نمایشگاه قابلیت‌های گردشگری، اماکن تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان فردوس در قالب تصویر، بنر و جدول به نمایش گذاشته شده است.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی نیز آبگرم معدنی را یکی از قطب‌های سلامت استان دانست و بر توجه بیشتر به این جاذبه طبیعی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آن تاکید کرد.
مرتضی عربی گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از یک‎میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات گردشگری برای تامین زیرساخت‌های مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس شامل راه دسترسی، اجرای آیند و احداث سرویس بهداشتی هزینه شده است.
حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی و جواد خامسان رئیس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری فردوس حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار