استاندار اصفهان گفت: اولویت دولت و استانداری اصفهان تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان است و بر این اساس طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در همه شهرستان‌های استان شناسایی شده تا با جذب اعتبار از سوی دولت تکمیل شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 26 May 2022

سید رضا مرتضوی در سفر به شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: استان اصفهان برای پذیرایی از رئیس جمهور آماده است و تلاش می‌کنیم تا از این ظرفیت استفاده کرده و طرح‌های نیمه تمام استان را تکمیل کنیم.

وی افزود: طرح‌های با پیشرفت بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد با حضور مسئولان هر شهرستان بررسی و فهرست‌بندی شده و در جلسه با مدیران استان به تایید رسیده و به تیم نمایندگان رئیس جمهور ارائه شده است.

استاندار اصفهان، تصریح کرد: شرایط برای سفر رئیس جمهور به اصفهان آماده است و امیدواریم در هفته آینده این سفر انجام شود که بر اساس برنامه ریزی‌ها، نمایندگان هر شهرستان در مرکز استان در نشست با  رئیس جمهور شرکت خواهند کرد.

مرتضوی گفت: مجموعه استانداری اصفهان همراه با مدیران کل  15 روز یکبار به شهرستان‌های استان سفر کرده مسائل و مشکلات شهروندان را شناسایی کرده و برای حل آنها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار اصفهان، تاکید کرد: حضور میدانی مدیران و ملاقات‌های چهره به چهره با مردم بالاخص در راستای سامان دهی به دغدغه‌های همگانی و پی‌جویی خواسته‌ها و مطالبات موضوعی بسیار ضروری و الزام آور در دولت سیزدهم، است.

مرتضوی گفت: مدیریت کلان استان، ملزم به تحقق شعار سال و حمایت از طرح‌های دانش بنیان و کارآفرینی است و کارگزار دولت سیزدهم مکلف است در همه حال دغدغه‌های همگانی را در تعامل با نخبگان و متخصصان شناسایی، سامان دهی و رفع کند.

همچنین استاندار اصفهان در گلزار شهدای ابوزید آباد حاضر شد و پس از ادای احترام به شهدا، در دیدار از شهرک صنعتی ابوزیدآباد، با شماری از صاحبان صنایع، گفت‌وگو کرده و برای رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.

بررسی مسائل محل دفن پسماندهای منطقه کاشان و آران و بیدگل، نوار مرزی حائل بین شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان، کشتارگاه صنعتی کاشان، محل اتصال کنارگذر آران و بیدگل به کاشان، منطقه مسکونی یحیی‌آباد، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، مجتمع فولاد کویر و بیمارستان ثامن‌الحجج (ع)، شهرک نمک از محورهای سفر استاندار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار