تابناک: کاميون حامل محموله 12 ميليارد ریالی لوازم صوتي خودرو قاچاق در محور ملاير- اراک توقيف شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 02 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" سيد نورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي استان مرکزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر، گفت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق کالا وارز به عنوان يکي از مهمترين اولويت هاي استان، امسال اقدامات ارزنده اي صورت گرفته است.

وي افزود: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزي از تردد يک دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق در محور ملاير- اراک مطلع شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: با اعلام اين خبر بلافاصله يک اکيپ از مأموران انتظامي براي بررسي دقيق موضوع در محل حاضر و پس از چند ساعت گشت زني در محور مذکور، کاميون حامل کالاي قاچاق شناسايي و با هوشياري پليس متوقف شد.

سرهنگ حسيني خاطر نشان کرد: راننده با ارائه مدارک گمرکي جعلي قصد گمراه کردن پليس را داشت که با هوشياري مأموران انتظامي و پس از بازرسي از داخل کاميون هزار و 158 کارتن انواع ضبط، ضبط و پخش،آمپلي فاير و باند پخش خودرو خارجي قاچاق کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان مرکزي، ارزش کالاي هاي کشف شده را 12 ميليارد ريال اعلام کرد و بيان داشت: راننده کاميون در اين رابطه دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار