عمليات اجرايي طرح آبرساني به ۲۸ روستاي شهرستان ساوه با حضور مهدي الياسي سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان ساوه ، حجت الاسلام سبزي نماينده مردم شهرستان هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي و سرهنگ مهدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ساوه ، آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 15 May 2022

 

به گزارش تابناک مركزي ، در اين مراسم كه در ارديبهشت ماه سال جاري در روستاي باغشاهي برگزار شد ، مهندس سعيد طاعتي مديرعامل شركت آب وفاضلاب ساوه گفت : اهم اقدامات پيش بيني شده در اين طرح شامل ايجاد تاسيسات آب اعم از تجهيز و حفر چاه ، احداث ايستگاه پمپاژ و مخزن ذخيره آب در دو مجتمع آبرساني "سردار سليماني" و "سرداران" ساوه مي باشد.
وي افزود : اعتبار اين طرح در مجتمع آبرساني سردار سليماني (كوهپايه) مشتمل بر آبرساني به شش روستا با اعتباري بالغ بر ۹ ميليارد و ششصد ميليون تومان و در مجتمع سرداران مشتمل بر آبرساني به ۲۲ روستا با اعتباري بالغ بر ۱۳ ميليارد تومان و مجموعا بالغ بر ۲۲ ميليارد تومان مي باشد.
طاعتي در توضيح اقدامات برنامه ريزي شده در اين طرح یادآورشد: احداث مخازن ذخيره در روستاهاي چرمك ، شرفلو ، ملك آباد ، و حقانيه و همچنين احداث يك باب مخزن تقليل فشار در مسير خط انتقال سيليجرد انجام خواهد شد.
وي ادامه داد : احداث خط انتقال آب باغشاهي و سيليجرد ، بازسازي و بهسازي چشمه سيليجرد و اجراي خط انتقال روستاي يل آباد به الوسجرد به طول ۵۶۰۰ متر از ديگر اقدامات در اين طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار