معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از زمانی که بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد تاکنون گروه های جهادی و بسیجی در کنار مردم خدمات زیادی را در رفع محرومیت محرومان داشته و دارند که باید با جهاد تبیین، این خدمات ارائه شده و انجام گرفته تشریح و تبیین گردد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 10 May 2022

هرکجابه مردم تکیه کردیم موفق بوده ایم/با گسترش روحیه جهادی وانقلابی ، امید را به جامعه تزریق کنیمبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، در این نشست که به مناسبت هفته بسیج سازندگی به صورت ویدیو کنفرانس تشکیل شد، سعید بهشتی راد اظهار کرد: اگر روحیه جهادی وانقلابی نبود ۲۹هزارواحد تخریبی در زلزله سرپل ذهاب ظرف مدت ۲،۳سال ساخته و تحویل زلزله‌زده ها نمی شد.
امروزه سرداران سپاه در کنار بسیجی ها و گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می کنند واین کار را افتخار می دانند.

وی بیان داشت: در زمان اوج کرونا این نیروهای جهادی و بسیجی بودند که در بیمارستان ها به بیماران کرونایی بستری شده، ارائه خدمت کردند و حتی فرزندان بیماران از حضور در بیمارستان و نزدیک شدن به بیمارشان هراس داشتند در حالی که بسیجی ها به نظافت آنها و….می پرداختند.
وی افزود: هرکجا به مردم تکیه کردیم و به مردم نزدیک شدیم موفق شدیم و نیز دوری از مردم باعث ناکامی شده ومی شود.لذا مردم ما از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و بدون آنها هیچ گاه توفیقی حاصل نمی‌شود حتی اگر قدرت موشکی و…..داشته باشیم اما پشتوانه ی مردمی نداشته باشیم شکست می خوریم.
سرهنگ بهشتی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نکات زیبایی در این بیانیه آورده اند وفرموده اند که با توجه به اینکه روحیه مردم دچار خدشه شده که باید در اولین ومحوری ترین گام شما جوانان جهادی امید را به مردم و جامعه تزریق کنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در ادامه گفت: مهم ترین اصلی که در جهاد تبیین باید کار کنیم تشریح خدمات جهادی ومحرومیت ردایی هاست.چراکه در مبحث پزشکی و بهداشت قبل از انقلاب اسلامی، پزشک یافت نمی شد و پزشکان هندی وبنگلادشی در ایران جولان می دادندودربحث خدمات رفاهی هم خدمات بی شماری بعداز انقلاب اسلامی انجام گرفته است گرچه دراثر خیانت های جریان غرب گرا ونفوذی دچار مشکلاتی شده و هستیم و مردم نیز حق دارند از مشکلات ناراحت شوند.
وی اشاره کرد: در سوریه ۲۵۰۰شهید مدافع حرم دادیم و درعراق هم دفاع کردیم لذا باید از ظرفیت های این دو کشور در اقتصاد و…بهره مندشویم.
سرهنگ بهشتی در پایان گفت: در اوائل خرداد ماه برنامه انتخابات مجمع جهادگران کشور در خرمشهر برگزار می‌شود که باید تلاش کرد کرمانشاه هم یک نماینده در مجمع جهادی کشور داشته باشد تا از ظرفیت ها ومنابع بیشتری برای خدمت به محرومین استان کرمانشاه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار