رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در دیدار صمیمی با دامداران گفت:این استان با دارا بودن حدود هفت‌هزار واحد دامپروری از مهمترین قطب‌های پرورش دام کشور به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 08 May 2022

به گزارش تابناک قم، محمد رضا حاجی رضا ضمن تاکید بر نقش تشکل ها گفت:ما تلاش کردیم با ارتباط و تعامل مستمر با تشکل ها مشکلات را به نفع جامعه و مردم برطرف کنیم.

وی با تاکید بر پیگیری رفع مشکلات بخش دام افزود:یکی از وظایف ما در مجموعه جهاد کشاورزی برطرف کردن مشکلات دامداران است و بر حسب وظیفه مسئولیت قبول کردیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

حاجی رضا در ادامه این دیدار گفت:استان قم در بخش کشاورزی و دام از اهمیت خاصی برخوردار است و کشاورزی استان با دام و طیور در کشور شناخته میشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اینکه سرمایه گذاری عظیمی در بخش دام استان قم صورت گرفته است و از این سرمایه عظیم باید محافظت صورت بگیرد گفت:شما دامداران با وجود مشکلات موجود در جنگ اقتصادی با تمام توان در حال مقاومت هستید و اگر تولید و زحمات شما دامداران نباشد امنیت غذایی به خطر می افتد.

حاجی رضا در ادامه افزود:ما در دوره ی جدید تمام تلاش خود را برای معرفی ظرفیت پرورش دام استان قم به مسئولین کشوری و استانی به کار گرفتیم و سعی کردیم مطالبات شما دامداران را در جلسات با مدیران کشوری و مجمع نمایندگان استان مطرح کنیم تا انشالله بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان دامداران مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار