فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۲ کیلو و ۸۶۰ گرم موادمخدر صنعتی شیشه در شهرستان اهواز ، و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 07 May 2022

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز شنبه در بیان جزییات این خبر افزود: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تسلط اطلاعاتی یک محموله موادمخدر صنعتی که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی، محور انتقال موادمخدر را در خروجی شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح،۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید سوداگران مرگ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۶۲ کیلو و ۸۶۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه که از کشورهای شرقی وارد کشور شده را کشف و ضبط کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

برچسب ها: خوزستان ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار