آتش نشانان با تلاش همه جانبه، یک نفر خانم سالخورده را از محل آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرری نجات دادند.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 05 May 2022

به گزارش تابناک تهران، صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرری اتفاق افتاد که پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن طالبی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این رابطه اظهار کرد: ساعت ۶:۱۴ صبح امروز پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ را به خیابان فداییان اسلام، خیابان سرگرد محمدی روانه کرد.

وی گفت: در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، آتش سوزی رخ داده و دود بسیار زیادی از پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می کشید.

این فرمانده آتش نشانی افزود: بنا بر اظهار همسایگان، یک نفر از ساکنان در محل حادثه گرفتار شده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

طالبی بیان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به واحد مسکونی و جستجو در قسمت های مختلف، یک نفر خانم ۷۰ ساله که در میان دود و حرارت گرفتار شده بود را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی وارد نشد و نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان علت یابی منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار