فرمانده انتظامی شهرستان ری از قلع و قمع و آزاد سازی ۴۸ هکتار از اراضی کشاورزی در پی ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 01 May 2022

به گزارش تابناک تهران،  سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: ۴۸ هکتار از اراضی روستای محدوده حسن آباد فشافویه که توسط افراد سودجو، به صورت غیر مجاز فروش و بنا سازی و دیوار کشی شده بود با حکم قضائی تخریب شد.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم و مستمر این فرماندهی اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که از ابتدای فعالیت و شروع به کار این فرماندهی تاکنون احکام متعدد تخریب در سطح شهرستان ری با حکم قضائی توسط این پلیس به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهادکشاورزی ، رئیس دادگستری فشافویه و جهاد کشاورزی، با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش زمین های رفع تصرف شده ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۵ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست برای جلوگیری از ورود خسارت و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی، اصالت مدارک و نوع کاربری زمین ها را از مراجع مربوط استعلام و پس از دریافت مجوزهای قانونی فعالیت های عمرانی را آغاز کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار