دیدار نوروزی فرماندار ویژه ملایر با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی
اسماعیلی با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف سیاست خارجه، تامین منافع ملی است، گفت: در بحث واکسیناسیون و مقابله با بیماری همگیر کرونا، آیت الله رئیسی برای مذاکره با کشور‌های مختلف به منظور تأمین واکسن کار جهادی انجام دادند و نمونه اش انقلابی بود که در زمینه واکسیناسیون رخ داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 24 March 2022

 فرماندارملایر مطرح کرد: امید و اعتماد مردم رکن اصلی و جدی برای ‏دوام انقلاب و نظام استیکی از مولفه‌های اصلی امنیت ملی، مردم هستند‎. ‎

به گزارش تابناک همدان از ملایر سلمان اسماعیلی عصر چهارشنبه ۳ فروردین ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ملایر اظهار داشت: ما در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، در زمینه مردم سالاری دینی و برگزاری انتخابات رکورددار هستیم.

 وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اصلی امنیت ملی، مردم هستند گفت: ‎مردم ما ثابت کرده اند که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه عدم تمایل و پای کار نبودن مردم در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) در طول ۱۴۰۰ سال باعث تضعیف تشیع شد، عنوان کرد: امروز مهمترین و اساسی‌ترین نیاز جامعه امیدآفرینی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: دشمنان نظام، امید مردم را هدف قرار داده اند و ملتی که نا امید و پشیمان شود به عقب بر می‌گردد و یکی از دلایل اصلی تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر مقوله "جهاد تبیین و امید آفرینی" در جامعه، همین موضوع است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ما باید بدانیم کجا بودیم و اکنون کجا هستیم افزود: متاسفانه امروز مردم ما به لحاظ افکار عمومی خسته هستند و اعتماد مردم آسیب دیده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد و گفت: ایجاد امید در جامعه و نقد سازنده توسط اصحاب رسانه مایه اصلاح و پیشرفت جامعه است که این توان و پتانسیل در مجموعه رسانه‌ای شهرستان ملایر وجود دارد.

اسماعیلی در ادامه گفت: قطعاً نقاط ضعفی در حوزه‌های مختلف هست و آن را قبول داریم، آنچه باعث رشد مجموعه رسانه‌ای و مجموعه حکومتی در یک جامعه می‌شود، انتقاد سازنده، چارچوب دار و بدون حب و بغض است.

وی با بیان اینکه سال‌ها در حوزه رسانه کار تخصصی انجام داده ام و فضای ذهنی و مهندسی ذهنی اصحاب رسانه را می‌شناسم، عنوان کرد: معتقدم نحوه تحلیل، نوع نگاه و زاویه دید خبرنگاران در مورد پدیده ها، حوادث و اخبار گوناگون یکسان نیست، در این زمینه وجود گرایش‌های مختلف خوب است، اما مراقبت می‌خواهد.

فرماندار ملایر با اشاره به همکاری نزدیک و تنگاتنگ خود با خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه کمک حال ما بوده و هستند و قطعا خبرنگاران بازوان توانمند دستگاه‌های دولتی به شمار می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حق حیات معنوی بر گردن ملت ایران دارند، اطر نشان کرد: شهدا برای پایداری اسلام و اعتلای آن از صدر اسلام تاکنون از مهمترین سرمایه خود که جان است گذشتند و این مسیر همچنان با شهدای دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت همچنان ادامه دارد.

اسماعیلی تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی ما تامین منافع مردم و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه کشور در طی چهار سال گذشته شرایط مناسبی نداشت، اضافه کرد: با وجود اینکه دولت قبلی از اختیارات فراوانی در زمینه مذاکرات با آمریکا و برجام برخوردار بود، اما در زمینه مسائل اقتصادی غفلت‌های بزرگی صورت گرفت و اقتصاد ایران شرطی شد.

اسماعیلی یادآور شد: در یک دهه گذشته در حوزه اقتصادی کشور اتفاقات چشمگیری صورت نگرفت و معیشت مردم به مسائل خارجی گره زده شد و نمونه آن را در شهرستان ملایر شاهد هستیم که عمده بنیانگذاری صنایع به یک دهه قبل برمی‌گردد، اما در طول سال‌های گذشته اتفاقات خاصی در این زمینه‌ها رخ نداده است.

وی اعلام کرد: اراده قطعی دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی تغییر وضع موجود است و مقام معظم رهبری در آخرین جلسه‌ای که با هیات دولت قبلی داشتند بیان کردند که این دولت مایه عبرت است.
 
در مشارکت سیاسی و دموکراسی سرامد هستیم/ ایجاد امید و اعتماد مردم یک رکن اساسی و جدی است

فرماندار ملایر در ادامه با بیان اینکه ما اصل مذاکره را هرگز رد نمی‌کنیم، افزود: سیاست خارجه دولت آیت الله رئیسی بر توجه به غرب و شرق به طور همزمان معطوف شده و در کنار آن برای رفع تحریم‌ها با تیم پنج به اضافه یک مذاکره می‌کنیم.
 
اسماعیلی با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف سیاست خارجه، تامین منافع ملی است، ادامه داد: در بحث واکسیناسیون و مقابله با بیماری همگیر کرونا، آیت الله رئیسی برای مذاکره با کشور‌های مختلف به منظور تأمین واکسن کار جهادی انجام دادند و نمونه اش انقلابی بود که در زمینه واکسیناسیون رخ داد.

وی گفت: دولت سیزدهم در یک جاده هموار و آسفالت کار خود را آغاز نکرد، در دولت قبلی می‌توانستیم در زمینه اقتصاد عراق و سوریه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به نفع کشور استفاده کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رقم نخورد.

فرماندار ملایر در ادامه بیان کرد: کشور ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار