رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: ١١ نفر از مصدومان چهارشنبه سوری بستری شدند که ۵ نفر از آنان در بیمارستان امام خمینی و ۶ نفر در بیمارستان طالقانی بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 16 March 2022

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن قدردانی از عموم مردم  بابت همکاری و عمل به توصیه‌های ایمنی در چهارشنبه سوری امسال، اظهار کرد: کاهش آسیب‌ها ناشی از آموزش‌های مختلف در فضای مجازی و کانال‌های خبری است، آموزش‌هایی که از طریق رسانه ها، ادارات، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی به مردم داده شد و مردم ضمن حساسیت آگاهی یافته و از بروز حوادث احتمالی پیشگیری کردند.

وی اظهار کرد: ١١ نفر از مصدومان چهارشنبه سوری بستری شدند که ۵ نفر در بیمارستان امام خمینی و ۶ نفر در بیمارستان طالقانی بستری هستند که وضعیت شان مساعد است و به زودی ترخیص می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با این امید که برای مصدومان هر چه زودتر بهبودی حاصل شود، آمار نسبت به سال گذشته افزایش یافته، سال گذشته ١١۶ مصدوم و امسال ١٢۶ مصدوم داریم.

وی با بیان اینکه اگر چه امسال مورد حادی نسبت به سنوات گذشته نداشتیم، تاکید کرد: رسانه‌ها تاثیر به سزایی در فرهنگسازی و جلوگیری از بروز حوادث مخاطره آمیز داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار