رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه گفت: ٧ رزمایش احسان و همدلی تاکنون در کرمانشاه برگزار شده،همچنین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 12 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مراسم جایزه ملی احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، میثم کلهری در این نشست اظهار کرد: تا کنون ۷ رزمایش احسان و همدلی در استان اجرا و حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده، علاوه بر این‌ها بسته‌های بهداشتی نیز در اختیار نیازمندان قرار داده شده، اما این اتفاقات را رسانه‌ای نکردیم و با تکیه بر فرمان رهبری بر بحث تبیین تاکید داشتیم.

وی افزود: اکنون هفتمین رزمایش است و توزیع بسته‌های معیشتی آغاز می‌شود، دو پویش دیگر هم خواهیم داشت که عنوان یکی از آن‌ها لبخند احسان است که در حوزه دندانپزشکی خدماتی ارائه می‌کنیم، تهیه و تأمین البسه و پوشاک مورد نیاز مردم هم مد نظر ماست.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه ادامه داد: طرح تحول و محرومیت زدایی محلات حاشیه‌ای که در ۲۰۲۰ محله اجرا می‌شود، در استان کرمانشاه نیز ۶ محله را شناسایی کردیم، گروه‌های جهادی که در محلات فعالیت می‌کنند، با ساکنین محله ارتباط می‌گیرند افراد نیازمند را شناسایی می‌کنند.

وی گفت: خانه‌های احسان نیز به منظور ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شده و فعالیت‌های مرتبط با پویش‌ها و طرح‌ها در این خانه‌ها اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار