مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس استان در همه دوره‌های تحصیلی از روز شنبه چهاردهم اسفند به‌صورت حضوری پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 03 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استمرار و کیفیت‌بخشی به جریان آموزش و پرورش، پیرو نامه‌های بیست و هشتم شهریور و نهم بهمن ماه سال جاری، ضرورت دارد تمامی شهرستان‌ها و مناطق نسبت به از سرگیری مجدد آموزش‌های حضوری در تمامی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی از روز شنبه اقدام کنند.

وی افزود: لازم است اجرای آموزش حضوری در همه مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد رصد جدی قرار گیرد و مدیران مدارس موظفند ضمن پایش وضعیت آموزش، از ارائه آموزش صرفا غیرحضوری خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز آموزش‌های حضوری بر رعایت اصول فاصله‌گذاری فیزیکی، گروه‌بندی دانش‌آموزان در مدارس و کلاس‌های پرجمعیت، جلوگیری از ازدحام و تراکم دانش‌آموزان، استفاده از ماسک، تهویه مناسب فضاهای آموزشی و رعایت سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به‌ویژه دستورالعمل مراقبت و کنترل کرونا در مدارس (نسخه ۰۷) نظارت کامل، دقیق و سخت‌گیرانه اعمال شود.

وی بیان کرد: این ابلاغیه شامل خدمات آموزشی، تربیتی و پرورشی همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم، نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) است.

در پی شیوع ویروس کرونا و آغاز پیک ششم، فعالیت مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های نارنجی و قرمز استان خراسان جنوبی از هفته دوم بهمن امسال غیرحضوری شد و با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ارایه خدمات آموزشی و تربیتی از روز شنبه ۳۰ بهمن در مدارس کم‌جمعیت روستایی، رشته‌های عملی و کارگاهی هنرستان‌ها و پایه دوازدهم به حالت حضوری درآمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار