دکتر اعلمی مدیرعامل محترم سازمان اتکا و مهندس باقرپور مدیرعامل شرکت ارغوان گوشت و آقایان رضایی و کاظمی، نمایندگان قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح از طرح‌ها و پروژه‌های معیشتی سازمان اتکا در سیستان و بلوچستان بازدیدنمودند.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 01 March 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا و مهندس باقرپور مدیرعامل شرکت ارغوان گوشت و آقایان رضایی و کاظمی نمایندگان قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح طی دو روز از استان سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آوردند.
در ابتدای بازدید دکتر اعلمی و هئیت همراه، از واحدهای تابعه سازمان اتکا از جمله فروشگاههای اتکا و واحد ارغوان گوشت سرکشی نمودند.
در ادامه و در راستای توسعه زیرساخت‌های سازمان اتکا در استان سیستان و بلوچستان جلسه هماهنگی بین هئیت اعزامی و استاندار استان برگزار و تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مشترک از جمله واردات دام، برنج و امورات حوزه کشاورزی منعقد گردید.
گفتنی است، سرکشی از شرکت هامون طوایف به منظور ظرفیت‌سنجی تولید گوشت و بازدید از شرکت ناجی پوشش و برگزاری جلسه با مدیریت این شرکت به منظور بهره‌مندی کارکنان آن واحد از کارت حکمت و مزایای آن به خصوص خرید اقساطی از دیگر برنامه‌های سفر هیئت بود.
رسیدگی به درخواست‌های مالی و کاری کارکنان واحدهای تابعه سازمان و بازدید از فروشگاه میرجاوه و ظرفیت گلخانه‌های این شهرستان نیز پایان بخش سفر هئیت به استان سیستان و بلوچستان گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار