همزمان با شمشین روز از دهه مبارک فجر پروژه تامین آب آشامیدنی روستای قزلجا از توابع بخش صفائیه شهرستان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 06 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر آیین افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی روستای قزلجا با حضور نجف زاده نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ، حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی ،یداله سلطانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی ، مردم و دهیار و اعضای شورای روستا برگزار گردید.

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در مراسم افتتاح این طرح گفت: این طرح شامل اجرای 3 هزار متر خط انتقال و بهسازی یک دههنه چشمه برای 500 نفر از اهالی روستای قزلجا در مدت 2 ماه و با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شرکت انجام شد.

سلطانی در ادامه در خصوص چالش های این پروژه گفت : 700 متر از خط انتقال این روستا در مناطق صعب العبور قرار داشت که با همکاری اهالی و خود یاری دهیار و شورای اسلامی انجام شد.

در ادامه نجف زاده نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در سخنانی از عزم جدی مجلس و دولت برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم خبر داد . وی گفت : خدمتگزاری به شما مردم کم ترین وظیفه من به شماست و در این راه شب و روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود هستم .

حسین عباسی فرماندار شهرستان خوی در سخنانی از تلاشهای شرکت آب و فاضلاب خوی در جهت تامین آب روستاهای این شهرستان تقدیر کرد و افزود : عزم همه خدمتگزاران ملت آسایش آنهاست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار