مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: در راستای ارائه خدمات به علاقه‌مندان و گردشگران، تورهای رایگان نیم روزه بیرجندگردی ویژه هفته گردشگری توسط این نهاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 28 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن رمضانی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به علاقه‌مندان و گردشگران، تورهای رایگان نیم روزه بیرجندگردی ویژه هفته گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با مشارکت دفاتر فعال خدمات مسافرتی و گردشگری استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این تورها به منظور بازدید از جاذبه‌های شاخص شهرستان بیرجند شامل مدرسه شوکتیه، بنای خواجه خضر، آب انبار محسن زاده، قلعه بیرجند، مجموعه باغ و عمارت اکبریه، باغ رحیم آباد و غیره از تاریخ 4 چهارم مهرماه تا نهم مهرماه امسال برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری و رونق و توسعه صنعت گردشگری از حضور و فعالیت بخش دفاتر استان تقدیر کرد و خواستار فعالیت گسترده‌تر دفاتر استان شد.
رمضانی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی با هدف ایجاد رقابت و تحرک در بخش خصوصی ایجاد شده‌اند، افزود: این دفاتر با ایده‌های جدید و خلاق وارد عمل شده‌اند.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان تجلیل و قدردانی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار