کد خبر: ۱۰۱۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 28 December 2021

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عشایر غیور خوزستان در تمامی صحنه‌های انقلاب پیشگام بوده و وحدت، اتحاد و همدلی آنها موجب وحشت استکبار شده است.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه‌شنبه در حاشیه همایش عشایر خوزستان در مجتمع فجر اهواز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید عشایر کشور بیان کرد: این همایش به مناسبت گرامیداشت شهدای عشایر و همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با حضور جمعی از عشایر غیور خوزستان به نام سردار سلیمانی برگزار شد تا یاد و خاطر این شهدای والامقام همچنان زنده نگه داشته شود.

وی افزود: این یادواره نشان از وحدت، یکدلی، برادری و پای‌کار بودن عشایر غیور خوزستانی است که همواره در سختی‌ها و بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس ، سیل و زلزله پیشتاز بوده و هستند. 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: عشایر غیور خوزستان مانند برادر در کنار یکدیگر بوده و از نظام اسلامی در سایه ولی امر مسلمین مردانه دفاع می کنند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: دشمنان از این وحدت و یکدلی روز به روز ناامیدتر شده و در عین حال امیدواری بیشتری به جامعه منتقل می‌شود. 

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: عشایر خوزستان با مشکلاتی در حوزه‌های خدماتی ، آبرسانی ، جاده ای و تولید روبه رو هستند که باید بیش از گذشته به آنها توجه شود. 

وی بیان کرد: مردانی که همواره در تمامی صحنه‌های انقلابی پیشقدم هستند باید بهترین خدمت را دریافت کنند و امید است دولت انقلابی با برنامه‌ریزی مناسب گره‌ای از مشکلات این مردم ولایت‌مدار و وفادار به نظام را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار