پس از ماه‌ها انتظار، رنگ کرونایی استان کرمان از وضعیت قرمز ونارنجی خارج شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا اعلام شد: همه شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده‌اند.

در این جلسه رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر کمتر از ۴۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روند فوتی‌های ناشی از کرونا در حال کاهش است.

وی افزود در مجموع بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نوبت اول و یک میلیون و ۷۹۰ هزار نفر هر دو نوبت را دریافت کردند و افزود با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در جهان و احتمال ورود آن به کشور اهمیت دارد که دوز سوم نیز تزریق شود و تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر در استان نوبت سوم را دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم گفت: در استان کرمان ۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد و تعداد زیاد شهر‌های زرد نشان می‌دهد که همچنان باید نسبت به شیوع ویروس کرونا هوشیار بود.


جلالی افزود: انجام واکسیناسیون، اجرای طرح مدیریت هوشمند و غربالگری باید همزمان اجرا شوند تا شرایط کرونایی تحت کنترل باشد.
وی در خصوص انجام امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز گفت: برگزاری حضوری و یا غیر حضوری امتحانات منوط به تصمیم دانشگاه‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار