نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه مجاهدت‌هایی از چند دهه پیش شروع شده و با طرح اين پرسش که این‌ مجاهدت‌ها تا کی ادامه دارد، گفت: انقلاب و جوش و خروش انقلابی تا زمانی است که فتنه در زمین باقی نماند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 18 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در همایش طلاب و جامعه روحانیت مازندران در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزشی رفاهی بهزیستی بابلسر اظهار داشت: مجاهدت‌هایی از چند دهه پیش شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با طرح این پرسش که این مجاهدت‌ها و مقابله با ظلم چه زمانی به اتمام می‌رسد، تا کجا باید ادامه داد و لنگرگاه آن کجا است، افزود: قرآن مجید سه چشم‌انداز به ما معرفی کرده است.

نماینده ولی فقيه در مازندران با بیان اينکه چشم‌انداز اول این است که باید آنقدر ادامه داد تا فتنه در زمین باقی نماند، گفت: نقطه پایانی و چشم انداز این مجاهدت، نبرد، انقلاب و جوش و خروش انقلابی تا زمانی است که فتنه در زمین باقی نماند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه قرآن کریم چشم‌انداز دوم را در آیه ۹ سوره صف مشخص کرده است، خاطرنشان کرد: پایان، آن‌جایی است که اسلام دنیا را فرا بگیرد و همه یک ملت، یک آئین، یک دین و با ایمان باشند.

وی با بیان اينکه قرآن کریم چشم انداز سوم را در سوره انبیاء آیه ۵ مشخص کرده است، گفت: این مجاهدت‌ها تا زمانی باید ادامه پیدا کند که تمام زمین در اختیار صالحان قرار گیرد.

امام جمعه مرکز استان مازندران ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی ما پیروز شده و یک قطعه‌ای از زمین به‌نام ایران است، این یک درصد از مجموع کره زمین است و هنوز ۹۹ درصد ارث به وارث واقعی‌اش نرسیده است.

محمدی لائینی با اشاره به اينکه باید تلاش کرد و باقی ارث را از چنگال ظالمان گرفت، گفت: امروز تمام منطقه را مقاومت فرا گرفته است.

وی خطاب به طلاب و روحانیون حاضر گفت: چشم‌انداز فعالیت انقلابی تو این است که باید آخرین درصد را به دست بیاوری و تمام زمین به وارث اصلی‌اش برسد.

نماینده ولی فقيه در مازندران تصریح کرد: قرآن به ما می‌آموزد که مجاهدت‌ها خنک‌شدنی و توقف‌شدنی نیست، پویا، بالنده و متحرک است. چراغی که اینجا روشن و شعله‌ای که اینجا برافروخته شده تمام دنیا را برافروخته می‌کند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آن چیزی که به ملت، بسیج، طلاب و مردم ما امید و باور می‌دهد همین چشم‌انداز است، چشم‌اندازی که اگر فرا برسد همه لااله‌الا‌الله و محمد رسول الله و علی ولی الله می‌گویند.

وی افزود: چه کسی می‌توانست قبول کند که ۵ ناو با تمام تجهیزات و مثل کوه در مقابل یک قایق و تیربار تسلیم شود و چند قایق بتواند در مقابل یک ابرقدرت پوشالی ایستادگی کند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: این همان نصرت الهی است که قرآن کریم وعده داده است و باید تا انتهای مسیر تلاش کرد و مسیر مجاهدت را پیش رفت.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار