مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه از استقرار اکیپ‌های تزریق واکسن در مدارس خبر داد و گفت: دانش آموزان دوره متوسطه دوم از بازگشایی مدارس استقبال قابل قبولی داشتند و کلاس‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 13 November 2021

علی اشرف باقری فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس متوسطه دوم، اظهار کرد: مدارس با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و یکی از الزامات این پروتکل‌ها رعایت فاصله فیزیکی بین دانش آموزان و گروه بندی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه مدارس دوره متوسطه اول و ابتدایی نیز از اول آذر ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند، افزود: دانش آموزان حداقل در هفته یک روز می‌توانند، در کلاس‌های درس حاضر شوند و در صورت تمایل می‌توانند بیش از یک روز در مدرسه حاضر شوند و از این جهت هیچ منعی وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه ادامه داد:دانش آموزان برای واکسیناسیون اعلام آمادگی کردند و اکیپ‌هایی از بهداشت به شکل سیار در مدارس حضور دارند تا علاوه بر دانش آموزان، اولیا آن‌ها را هم در صورت تمایل واکسینه کنند.

وی با تاکید بر اینکه این امر مطابق با تفاهمی که وزارت بهداشت با آموزش و پرورش انجام داده، اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه واکسن کرونا ایمنی کامل را در مقابل بیماری ایجاد نمی‌کند و استفاده از ماسک همچنان ضروری است، استفاده از ماسک در مدارس نیز الزامی است.

به گفته باقری فرد استقبال دانش آموزان از حضور در مدرسه قابل قبول بوده و پیشتر طرح اقناع سازی اولیا به منظور جلب نظر اولیا دانش آموزان در بازگشایی مدارس اجرایی شد و انجمن اولیا و مربیان جلساتی را در این راستا برگزار کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار