تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان توسعه بخش تعاوني ها و حمایت های ویژه از این بخش را راهی برای تسریع در مردمی کردن اقتصاد و رسیدن به اقتصاد آزاد دانست.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 01 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس دکتر هادی ابراهیمی اظهارداشت: اقتصاد در کشور ما به دلیل دولتی بودن و عدم دسترسی همه مردم به اطلاعات و امتیازات فعالیت های اقتصادی با انحصار روبرو است و در بسیاری از موارد همین مسئله کشور را با گره های کور مواجه می کند.

وی افزود: اگر اقتصاد ما باز شود و همه مردم بتوانند به راحتی بدون ترس از انحصارات خاص به مسائل اقتصادی و تجارت ورود کنند شاهد رشد در این مسئله خواهیم بود و حداقل دیگر کمبودها از کشور از بین خواهد رفت.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: بخش تعاون ظرفیت بسیار عظیمی است که می تواند در تمام عرصه ها گره گشایی کند چرا که در این حوزه رانت نیست که پیشران است بلکه توان فکری، اجرایی و اقتصادی اعضای مختلف یک تعاوني است که کار را پیش می برد.


وی عنوان کرد: امروز تعاونگران به خوبی از مزیت ها و معایب حوزه تعاون آشنا هستند و در برخی جاها ممکن است گلایه هایی داشته باشند که نیاز است یک عزم جدی وجود داشته باشد که با شنیدن حرف همگان ایرادات مسیر تعاونگران را رفع کند تا ما شاهد اقبال بیشتر مردم برای تشکیل تعاونی ها باشیم.


ابراهیمی بیان کرد: کارگروهی با توجه به شرایط اقلیمی، ظرفیت ها و مزیت های هر منطقه باید تشکیل شود که بر اساس این موارد راه و پیشنهاد برای تشکیل تعاوني هاي جديد را در سطح جامعه ارائه دهد تا ما شاهد تعاوني هایی با نگاه ها و خدمات نو در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بخش تعاوني خیلی بهتر از خصوصی سازی می تواند به آزاد کردن و مردمی کردن اقتصاد کند و از این راه افراد بیشتری هم می توانند به سود برسند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار