آیا فرمانداری بویراحمد تغییر می‌کند؟
یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شایعات مبنی بر تغییر فرماندار بویراحمد، اظهار کرد: چنین موضوعی شایعه‌ای بیش نیست
کد خبر: ۱۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 24 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد یکی از سایت های استان با تیتر((آیا فرمانداری بویراحمد تغییر می‌کند؟))خبری را منتشر کرده که گویا قرار است فرماندار بویراحمد تغییر کند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شایعات مبنی بر تغییر فرماندار بویراحمد، اظهار کرد: چنین موضوعی شایعه‌ای بیش نیست.

این منبع آگاه گفت: تغییر فرمانداران روندی دارد که باید طی یک پروسه اداری انجام شود و تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است و صحبت‌هایی که می‌شنویم شایعه است که نباید به آنها توجه کرد.

وی اضافه کرد: هیچ فردی برای مصاحبه به وزارت کشور فرستاده نشده است که این کار نیز خود نیاز به طی کردن پروسه‌های اداری دارد.

یکی از سایت‌های محلی نوشته است؛ از احتمال انتصاب محمدکاظم نظری به عنوان فرماندار جدید بویراحمد نام برده است. نظری دبیر حزب کارگزاران شاخه بویراحمد است.

به گزارش کبنا، حال باید منتظر ماند و دید که این شایعات به حقیقت می‌پیوندد و یا اینکه مسئولان از توضیح دادن در این خصوص طفره می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار