اصلاح ايمني يك هزار و 100 كيلومتر راه منتهي به پايانه هاي مرزي

عمليات راهداري در يك هزار و 100 كيلومتر از راههاي منتهي به پايانه هاي مرزي آذربايجان غربي در راستاي توسعه حمل و نقل داخلي و خارجي اجرا مي شود.
کد خبر: ۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 24 September 2015

به گزارش تابناک آذربايجان غربي، مدير راهداري در جلسه هماهنگي و تعامل رئيس پليس راه راهور ناجا با اعضاي كميسيون ايمني راه و شوراي ترافيك استان اظهار داشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي استان و همسايگي با سه كشور، توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل يكي از ملزومات شكوفايي اقتصاد منطقه به شمار مي رود.

ارسلان شكري، نصب علايم ايمني، حذف تابلوهاي اطلاعاتي زايد، اصلاح شانه محورها، نصب گاردريل و اجراي اقدامات زودبازده ايمني در يك هزار و 100 كيلومتر از راههاي منتهي به مرزهاي استان را از مهمترين عمليات راهداري انجام شده در اين محورها عنوان كرد.

وي با بيان اينكه يك هزار و 500 كيلومتر راه مرزي در آذربايجان غربي وجود دارد، ادامه داد: اجراي لكه گيري و روكش آسفالت، خط كشي، خاكريزي و خاكبرداري به شكل مستمر در جاده هاي استان اجرا مي شود.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان همچنين از ايمن سازي و اطلاع رساني موثر در مسيرهاي سه گانه گردشگري استان خبر داد و گفت: 67 نقطه پرحادثه در جاده هاي استان شناسايي شده و آرام سازي ترافيك در اين نقاط با همكاري پليس راه انجام مي شود.

شكري يادآور شد: 17 گروه راهداري به شكل مستمر و روزانه در جاده هاي استان فعاليت دارند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: مركز مديريت راههاي استان از طريق تلفن گوياي 141به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به درخواست هاي مردمي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار