سومین طلای خدابخشی در گرندپریکس

کد خبر: ۹۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 21 September 2015

رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: مهدی خدابخشی تکواندوکار البرزی تیم ملی، با انصراف چیک کی از ساحل عاج مدال طلای وزن 80- کیلوگرم مسابقات گرندپریکس ترکیه را به دست آورد.

محمد نوذری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: قرار بود فینال وزن 80- کیلوگرم بین مهدی خدابخشی و چیک صلاح کی برگزار شود که این تکواندوکار ساحل عاجی از مبارزه با خدابخشی انصرف داد و نماینده شایسته کشورمان طلایی شد.

وی افزود: مهدی خدابخشی برای رسیدن به فینال، پس از یکدور استراحت با نتیجه 13 بر هفت از سد "رائول مارتینز گارسیا" از اسپانیا گذشت، سپس نماینده ترک ها (برکن سونگ) را 10 بر صفر از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز مسعود حجی زواره از مبارزه با او انصراف داد.

نوذری ادامه داد: تکواندوکار شایسته کشورمان با این مدال ارزشمند ضمن کسب چهارمین مدال خود در رقابتهای گرند پری 40 امتیاز نیز به سبد اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

خدابخشی پیش از این و در سال 2014 دو مدال طلا و یک نقره را کسب کرده بود و در سال 2015 در مرحله اول این رقابتها با صلاحدید کادرفنی تیم ملی حضور نداشت.

مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 از روز جمعه (27 شهریورماه) به میزبانی ورزشگاه «یاشار دوغو» شهر سامسون ترکیه در حال برگزاری است و فردا به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار