استانداری تهران: رفع موانع واحدهای راکد تا ۲ هفته دیگر عملی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد:تمام تلاش و برنامه ریزی های استانی بر رفع موانع تولید و تحقق چشم انداز صورت گرفته و امید است ظرف مدت ۲ هفته آینده نسبت به جمع آوری موارد و مشکلات پیش روی واحدهای راکد و غیرفعال، اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از استانداری، حشمت الله عسگری در دومین جلسه کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان تهران با تاکید بر برش استانی هر دستگاه در رفع موانع تولید بیان کرد: هر مجموعه و دستگاه استانی با توجه به سطح بندی از مشکلات تولیدی‌ها و موارد مورد نیاز، ترتیبات لازم را اتخاذ و گزارش‌ها به استان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت تعامل آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارتقای توانمندی افراد بتوان گامی مهم در راستای رفع موانع تولید برداشت.

عسگری خاطرنشان کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات بتوان سهم اشتغال استان را افزایش داده و منابع به این سمت کشانده شود تا بتوان هدف گذاری های صورت گرفته را محقق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار