معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:

مراسم شب‌های قدر در امامزادگان شاخص استان بوشهر برگزار می‌شود

تابناک- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان بوشهر گفت: مراسم شب‌های قدر در امامزادگان شاخص استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 28 April 2021

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر اظهارداشت: شب‌های ماه مبارک رمضان از جمله شب‌های پر فضلیت است که نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه در راستای تاکیدات دینی ویژه این شب‌ها، اوقاف برنامه های فرهنگی و دینی بسیاری را برنامه ریزی کرده و اجرا می‌کند، افزود: عمده برنامه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و در صفحات امامزادگان شاخص استان و صداوسیما اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا با انجام فعالیت‌های جایگزین فعالیت‌های فرهنگی ما تعطیل نشد، افزود: با شیوع این ویروس منحوس شکل نوینی از انجام فعالیت‌ها را تجربه کردیم.

حسینی با اشاره به اینکه در این ایام همدل‌تر از پیش شدیم، بیان کرد: همگان در این ایام به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات لبیک گفتند و در میان اتفاقات تلخ و نا زیبا صحنه های بیاد ماندنی را در تاریخ این جامعه ثبت کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه برنامه و فعالیتی طبق بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس تصمیم گیری ستاد مبارزه با ویروس کرونا است، تصریح کرد: طبق این اعلام برنامه های شب‌های قدر به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، گفت: بر این اساس برنامه‌های ویژه شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار