جشنواره بومی و محلی امشب در آبپخش

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بخش آبپخش، جشنواره موسیقی و شب شعر در خلال جشنواره ملی، فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما از اقداماتی است که با هدف معرفی فرهنگ و هنر استان بوشهر انجام می‌شود. ویژه برنامه‌های مذکور از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب شروع می‌شود و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 16 September 2015
تابناک بوشهر: معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در آبپخش خبر داد.

ناصر امیرزاده ظهر امروز در اتاق خبر جشنواره ملی، فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما اظهار داشت: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر از اهداف مهم سازمان میراث فرهنگی در استان است و از همه ظرفیت‌ها در این راستا بهره خواهیم برد.

وی افزود: نخلستان‌ها از جاذبه‌های مهم گردشگری استان محسوب می‌شوند و در سنوات قبل شاهد غفلت از این ظرفیت در راستای تقویت صنعت گردشگری استان بودیم.

امیرزاده خاطرنشان کرد: جشنواره ملی، فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما اقدام ارزشمندی است که در سال جاری شاهد شروع آن بوده‌ایم و در سنوات آتی نیز شاهد تداوم جشنواره‌ نخل و خرما با رویکرد گردشگری خواهیم بود.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان داشت: توسعه اجتماعی و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان به هم‌میهنان از دستاوردهای مهمی است که این جشنواره به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بخش آبپخش، جشنواره موسیقی و شب شعر در خلال جشنواره ملی، فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما از اقداماتی است که با هدف معرفی فرهنگ و هنر استان بوشهر انجام می‌شود.

امیرزاده گفت: ویژه برنامه‌های مذکور از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب شروع می‌شود و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش فارس، جشنواره ملی فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما از 24 شهریورماه در آبپخش آغاز به‌کار کرده است و به مدت سه شبانه‌روز با رویکرد گردشگری و فرهنگی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار