برگزاری رژه نیروهای مسلح روز ۳۱شهریورماه

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رژه نیروهای نظامی استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدی روز ۳۱ شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 15 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سرهنگ سید شفیع حسینی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، نیروهای نظامی و ارتش کشور به دلیل وقوع تحولات و وابستگی زیاد به کشورهای غربی در آمادگی خوبی قرار نداشتند که با وقوع جنگ 8 ساله و حمایت همه جانبه کشورهای غربی از صدام، ایران در اوایل جنگ در موضع ضعف قرار گرفت.

وی گفت: هدف از تأسیس سپاه، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایران بوده که در زمان جنگ این مجموعه نیز از آمادگی تأسیساتی خوبی برخوردار نبود ولی با بسیج نیروهای مردمی و همدلی نیروهای مسلح کشور زیر نظر امام خمینی(ره)، مقاومت و باورهای دینی مردم سبب شد که دشمن بعد از 8 سال جنگ تسلیم شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود:خوشبختانه در آن زمان انسجام و وحدت کافی بین مردم و نیروهای نظامی کشور وجود داشت که سپاه و بسیج و ارتش در کنار یکدیگر توانستند برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی ایران مقاومت کرده و اجازه ندهند حتی یکی وجب از خاک کشور را دشمن تصرف کند.

حسینی تصریح کرد:‌ در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری جشن‌های مربوط به هفته دفاع مقدس باید مردمی و با مشارکت مردم برگزار شود چرا که این پیروزی متعلق به سپاه و ارتش نبوده بلکه مردم با مقاومت و ایستادگی 8 ساله خود، این جنگ را به پایان رسانده و در نهایت پیروز شدند.

وی بیان کرد: بعد از گذشت چندین سال از جنگ 8 ساله دشمن امروز در جنگی دیگر وارد عمل شده است که مقام معظم رهبری بارها به اهمیت توجه به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کردند که این موضوع باید مورد توجه رسانه‌ها و اصحاب هنر و فرهنگ به عنوان پرچمداران جنگ نرم باشد.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تبیین نقش استکبار توسط رسانه‌ها باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود چرا که دشمن برای این جنگ نرم برنامه‌ریزی داشته و می‌خواهد از این طریق به کشور و نظام اسلامی صدمه بزند.

حسینی با اشاره به برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در استان اردبیل افزود: رژه نیروهای نظامی استان اردبیل در روز 31 شهریورماه و پیاده روی خانوادگی در تمامی مناطق استان اردبیل به همراه افتتاح نمایشگاه عملیات خیبر در اردبیل از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار