مازندران میزبان کنگره بین المللی " دو خورشید حکمت و عرفان " شد

نخستین کنگره بین المللی دو خورشید حکمت و عرفان، اردیبهشت ۹۵ در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 13 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد مازندران با تایید این خبر گفت: این کنگره با هدف معرفی دو شخصیت علمی جهان اسلامی به نام‌های علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی در زادگاهشان آمل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمیان افزود: ستاد این کنگره بین المللی در آمل تشکیل شده و این کنگره به صورت تخصصی با نام دو  خورشید حکمت و عرفان در مازندران برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری کنگره بین المللی دو خورشید حکمت و عرفان تصریح کرد: حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی ستارگان درخشان جهان اسلام هستند و باید زمینه ای فراهم شود تا ابعاد وجودی این علمای بزرگوار به جامعه معرفی شود.

وی یادآور شد: کنگره بین المللی دو خورشید حکت و عرفان در قالب 10 برنامه صورت می‌گیرد و شامل چاپ و انتشار زندگی‌نامه حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی به چهار زبان زنده دنیا، چاپ و انتشار مجموعه دیدارها و مصاحبه‌ها، سلسلسه نشست‌های تبیین سیره علمی و عملی حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی در شهرهای استان است.

ابراهیمیان گفت: تهیه تندیس، چاپ و انتشار مجموعه مقالات کنگره، برگزاری شب شعر و خاطره، نمایشگاه آثار و تصاویر، ساخت فیلم، راه اندازی سایت کنگره از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره بین المللی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار