بهسازی 5 هزار و 612 مسکن روستایی در گیلان

کد خبر: ۹۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 12 September 2015
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای طرح ویژه بهسازی 5 هزار و 612 مسکن روستایی در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: بهسازی 5 هزار و 612 مسکن روستایی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های بهسازی روستایی این شهرستان با اشاره به ساخت خانه‌های مقاوم روستایی با بهره‌گیری از تسهیلات ارزان قیمت اظهار کرد: وجود نیروهای آموزش دیده نظارتی توسط روستائیان حائز اهمیت است.

وی به حساب 100 امام (ره) اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و عرضه مسکن برای اقشار کم‌درآمد روستایی و شهری از طریق مشارکت‌های مردمی در قالب حساب 100 امام (ره) را به عهده دارد.

اکبرزاده با بیان اینکه ساخت مسکن مهر از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ساخت و عرضه مسکن با برنامه تولید مسکن به صورت خودمالک و طرح 99 ساله توسط بنیاد مذکور در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت و عرضه مسکن با هدف برخورداری دیگر طبقات جامعه با درآمدهای مالی متناسب را از برنامه‌های این بنیاد عنوان کرد.

وی از اجرای طرح ویژه بهسازی 5 هزار و 612 مسکن روستایی در گیلان خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح مذکور موجب اشتغالزایی موقت 19 هزار و 644 نفر در استان می‌شود.

اکبرزاده به رشد 130 درصدی بهسازی مسکن روستایی نسبت به سال 93 در گیلان اشاره کرد و گفت: اعتبارات طرح مذکور 127 درصد رشد داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای 2 هزار و 359 طرح خودمالکی و 99 ساله مسکن مهر در استان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح مذکور اشتغالزایی 5 هزار و 327 نفر را به همراه دارد.

وی از افزایش 114 درصدی طرح‌های خودمالکی و 99 ساله مسکن مهر نسبت به سال 93 در گیلان خبر داد و یادآور شد: اعتبار طرح مذکور دارای 120 درصد رشد است.

اکبرزاده در ادامه با بیان اینکه واریز نقدی به حساب 100 امام (ره) رشد 95 درصدی در سال 93 نسبت به سال ماقبل آن در گیلان داشته است، اظهار کرد: کمک به ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری برای محرومان با مشارکت خیران دارای رشد 200 درصدی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به ساخت پروژه 627 واحدی ثامن‌الائمه (ع) رشت توسط انجمن خیران مسکن‌ساز استان اشاره کرد و گفت: پروژه مذکور در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در سایت مسکن مهر رشت در حال احداث است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار