قبور شهدای کرج ساماندهی می‌شود

کد خبر: ۹۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 09 September 2015

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از ساماندهی قبور شهدای بهشت سکینه کرج خبر داد.

علامرضا رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است.نسل امروز باید با این فرهنگ به خوبی آشنا شده و خود را موظف بر ادامه راه شهدا کند.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز می‌توانند با حضور در مزار شهدا با آنها بیشتر آشنا شده افزود: دراین راستا ساماندهی و بازسازی قبور شهدا در دستور کار قرار گرفته است. با بازسازی این قبور فضایی بهتر برای حضور مردم در این آرامستان فراهم می‌شود.

وی گفت: بازسازی قبور شهدا در بهشت سکینه در آینده‌ای نه چندان دور به پایان رسیده و تمام قبور شهداء با طراحی یکسان در آرامستان خودنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امینت و آرامش امروز حاصل جانفشانی‌ها و ایثار شهداست، اظهار داشت: غیرت دلیرمردان تاریخ و قدرت ایمان آنها در رویارویی با دشمنان مثال زدنی است و دین نسل جدید به آن بزرگواران رعایت مسائل دینی و ارج نهادن به اصول اخلاقی و اسلامی است.

رضوانی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان آرامستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد: خانواده‌ها منش شهیدان را سرلوحه تربیت فرزندان خویش قرار دهند تا دشمنان در هیچ زمانی نتوانند کشور ما را در برنامه تسخیر خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار