برگزاری رزمایش «لبيك يا رسول الله» در پارس آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت: رزمايش دو روزه بسيجيان اين شهرستان با رمز لبيك يا رسول الله در اردوگاه قدس برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 05 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از آران مغان سرگرد مطلب شاهي روز شنبه در گفت‌وگو باخبرنگار آران مغان، اظهار داشت: اين رزمایش دو روزه با رمز «لبيك يا رسول الله» با حضور بسيجيان طي روزهاي پنج شنبه و جمعه جاري در اردوگاه قدس شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

وي به اهداف برگزاری رزمایش لبيك يا رسول الله در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بالابردن توان رزمی بسیجیان از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش است.

شاهي تصريح كرد: آشنایی بسیجیان با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی، امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن از دیگر اهداف اصلی برگزاری رزمایش لبيك يا رسول الله در شهرستان پارس آباد است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج پارس آباد با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک این رزمایش در اردوگاه قدس (شهرك مغان)، افزود: این رزمایش با حضور مسوولان شهرستاني برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: دشمن در تلاش برای ایجاد شرارت و ناامنی در منطقه است به همین دلیل بسیجیان باید با آمادگی کامل در سایه منویات فرماندهی کل قوا به مقابله با این تهدیدها بپردازند.

گفتنی است، اين رزمايش 19 و 20 شهريور ماه جاري با رمز 'لبيك يا رسول الله' در اردوگاه قدس واقع در شهرك آيت الله غفاري(شهرك مغان) برگزار مي شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار