بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور برگزار می‌شود

یک فعال قرآنی با اشاره به اینکه این محفل هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ به مدت ۱۵ دقیقه برای هر قاری برگزار خواهد شد، گفت: پخش آنلاین این محفل از صفحات pyambahiraii۹۰ و khabar_qurani و nahavand_qurani در اینستاگرام خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 August 2020
مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند گفت: امسال همزمان با دهه ماه محرم بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیام بحیرایی اظهار کرد: بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور از شب اول محرم به مدت ۱۰ شب با حضور ۲۰ تن از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشوری به صورت مجازی و از طریق اینستاگرام برگزار خواهد شد.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه این محفل هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ به مدت ۱۵ دقیقه برای هر قاری برگزار خواهد شد، گفت: پخش آنلاین این محفل از صفحات pyambahiraii۹۰ و khabar_qurani و nahavand_qurani در اینستاگرام خواهد بود.

وی بیان کرد: استاد محمدجواد موسوی درچه‌ای، محمدحسن موحدی، خسرو امینی، هادی رحیمی، سیدعلی موسوی، وحید نظریان، احسان بیات، احمد رحیمی، رضا رحمانی و امین عبدی تعدادی از قاریان بین المللی ممتاز کشوری حاضر در این محفل هستند.

بحیرایی خاطرنشان کرد: سیدجاسم موسوی، محمد کاکاوند، حسین شالچی، هادی موحد امین، محمدجواد پناهی، مجید فقیه، حسین حسنگاویار، حبیب صداقت، حسین کولیوند و سعید (مختار) دهقان از دیگر قاریان حاضر در این محفل خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار