حفاظت از طبیعت با همکاری مردم میسر است

کد خبر: ۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 28 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،یوسفعلی ابراهیم‌پور در گفت‌و‌گوی خبری گفت:در راستای دستگیری متخلفان و متصرفان منابع طبیعی در استان در 11 ماه امسال 230 متخلف و متصرف منابع طبیعی در آذربایجان غربی دستگیر شده و به مقامات قضایی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در 11 ماه امسال تشکیل پرونده تخریب و تصرف در آذربایجان غربی 11 فقره نسبت به مدت زمان مشابه افزایش یافته، ادامه داد: 422 فقره جلوگیری از تخریب و تصرف به عرصه‌های منابع طبیعی استان انجام شده است.

ابراهیم پور گفت :حدود 860 فقره در 11 ماه امسال اجرای احکام قضایی صورت گرفته که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 19 درصد افزایش داشته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی اعلام کرد: امسال گزارشات مردمی در خصوص تخریب و تصرفات از طریق شماره تلفن 1504 حدود 2 هزار و 640 فقره گزارش شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از افزایش بیش از 66 درصدی برخوردار است.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مردم در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی شد و گفت: یگان حفاظت آذربایجان غربی به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و پیشنهادات عموم مردم در رابطه با تخریبات و تصرفات عرصه‌های منابع طبیعی، قطع درختان، آتش‌سوزی و... از طریق تلفن 1504 و یا پست الکترونیک به آدرس yeganwaz@mail.com است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار