استحصال سالانه بیش از 14 میلیون مترمکعب آب توسط شرکت آبفار قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: این شرکت سالانه حدود 14 میلیون مترمکعب آب استحصال کرده و پس از انجام فرآیند کنترل کیفی و بهداشتی در اختیار مشترکین خود می‌گذارد.
کد خبر: ۸۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 01 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، علیجان صادق‌پور در خصوص آب استحصال شده توسط این شرکت اظهار کرد: این حجم آب توسط کارشناسان شرکت آبفار و بهداشت مورد کیفیت‌سنجی قرار می‌گیرد تا از هر نظر سالم و بهداشتی بوده و پس از اطمینان توزیع می‌شود.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و جهادگر تمام مساعی خود را در ارائه خدمات ارزشمند به مردم روستاهای این استان به‌کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم افزود: 150 روستا و حدود 30 هزار مشترک اعم از خانگی، صنعتی و تجاری زیرپوشش شرکت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود تعداد 130 حلقه چاه، چشمه و رشته قنات و نیز منابع آب سطحی، 101 باب مخزن ذخیره با ظرفیت 40 هزار مترمکعب و 920 کیلومتر شبکه و خط انتقال، سالانه حدود 14 میلیون مترمکعب آب استحصال می‌شود.

صادق‌پور بیان کرد: میزان استحصال 14.2 میلیون مترمکعب آب برای 30 هزار مشترک روستاهای استان بیانگر فاصله بسیار زیاد از الگوی مصرف است که عملا اتفاق افتاده و این وضعیت بسیار نامطلوبی را نشان می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار