شهردار دابودشت مازندران منصوب شد

کد خبر: ۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ 25 January 2015
علی قاسمی طی حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران به عنوان شهردار دابودشت منصوب شد.

به گزارش بصیرآنلاین، آیین تودیع و معارفه شهردار دابودشت مازندران امشب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در این مراسم علی قاسمی با حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران به عنوان شهردار دابودشت منصوب شد.

علی قاسمی سمت‌های فرماندار شهرستان‌های محمودآباد و فریدونکنار، معاون مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و مشاور استاندار مازندران را در کارنامه خود داشته است.

شهردار جدید دابودشت مازندران از فعالان عرصه رسانه و خبر بوده که حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای در این بخش فعالیت داشته است.

حسن یحیی‌پور شهردار سابق دابودشت مازندران نیز 74 ماه در این شهر فعالیت داشته و توانسته منشا بسیاری از پروژه‌های شهر و اقدامات سازنده باشد، این مسئول هم‌اکنون به عنوان شهردار ایزدشهر مازندران مشغول به فعالیت است.

شهر دابودشت از توابع استان مازندران به لحاظ تعداد جمعیت و فضای مناسب جغرافیایی از سوی وزارت کشور تبدیل به شهر شد.

دابودشت در مسیر تردد زائران استان‌های شمالی و پایتخت کشور به آستان ملکوتی امام رضا(ع) قرار دارد و از این حیث دارای ارزش و اهمیت زیادی است.

 تعریض معابر و جاده‌های دسترسی، زیباسازی فضای شهر، ترمیم و روکش آسفالت محور مواصلاتی آمل به بابل که در این شهر واقع شده است، احداث ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی، نصب پل‌های عابر پیاده برای تردد آسان همشهریان و توجه به تردد مطمئن در این شهر از فعالیت‌های محوری شهرداری دابودشت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار