رئیس کمیته منطقه یک یاسوج مطرح کرد؛

شرایط ساخت مسکن مددجویی کمیته امداد در روستاها

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: نیازمندان دارای شرایط برای احداث مسکن طی یک هفته آینده اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 24 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مصیب حیدری رئیس ک میته امداد منطقه یک یاسوج از احداث مسکن برای مددجویان و نیازمندان روستایی خبر داد و گفت: افراد روستایی دارای پروانه ساختمانی و افرادی که دارای مسکن نامقاوم و یا فاقد مسکن هستند و تاکنون وامی از بنیاد مسکن دریافت نکرده‌اندمی‌توانند برای احداث مسکن اقدام کنند.

وی بابیان اینکه متقاضیان باید حداقل دو نفره و سن آن‌ها زیر 70 سال باشد، افزود: زنان مطلقه دو نفره به بالایی که یک سال از طلاقآن‌ها گذشته باشد و زنان زندانی که شوهر آنان بیش از 15 سال حبس دارند و سه سال از تحت حمایتی آن‌ها گذشته باشد از دیگر مشمولان این طرح هستند.

حیدری درخصوص مبلغ وام مسکن مددجویان در این طرح گفت: این مسکن‌های مددجویی با حداکثر 60 متر زیربنا و با 25 میلیون تومان بلاعوض از طرف بنیاد مسکن، 10 میلیون تومان بلاعوض از طرف کمیته امداد و 40 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره با پروانه ساخت رایگان و ضمانت زنجیره‌ای برای مددجویان و سایر نیازمندان روستایی ساختهمی‌شود .

وی ضمن درخواست از مددجویان و افراد نیازمند برای عدم مراجعه غیرضروری به کمیته امداد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، از مددجویان تقاضا داریم که برای ثبت درخواست‌های خود به سامانهe.emdad.ir مراجعه کنند.

حیدری در خصوص سایر نیازمندان غیرتحت حمایت گفت: افراد غیرمددجو می‌توانند با شماره 096887 تماس بگیرند و پیام صوتیآن‌ها ضبط و به‌صورت مکتوب به مددکار مربوطه در استان‌ها ارجاع داده می‌شود .

وی درخصوص خدمات مسکن کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال گذشته گفت: 152مورد خدمت عمرانی ازجمله کمک به احداث و خرید مسکن مددجویان شهری، کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام شهری و روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی ازجمله خدماتارائه‌شده به مددجویان است.

وی اعتبار هزینه شده در این خصوص یک میلیارد و 98 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: امید است در سال جاری اقدامات اساسی‌تریبرای خانه‌دار شدن مددجویان انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار