فعالیت ۳۸۰ باشگاه ورزشی در سطح استان

محسن جهانشیر گفت: هم اینک ۳۸۰ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان همدان فعالیت دارند و تعیین شهریه براساس شاخص‌های موجود خواسته آنان است.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 21 June 2020
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاه‌های ورزشی همدان برای تعیین نرخ شهریه به زودی درجه‌بندی می‌شود.

به گزارش ایرنا، جهانشیر اظهار داشت: این درجه بندی بر اساس متراژ، میزان سرمایه‌گذاری باشگاه دار و نیز منطقه شهری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طرح آمایش و ساماندهی باشگاه‌های ورزشی همدان هم اینک در حال انجام است و براین اساس از تمامی باشگاه داران خواسته شده است تا نسبت به تکمیل و ارایه برگه خوداظهاری به دستگاه ورزش اقدام کنند.

جهانشیر افزود: هرگونه درجه بندی باشگاه‌ها مستلزم همکاری این مجموعه است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن به جمع بندی لازم دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک ۳۸۰ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان همدان فعالیت دارند و تعیین شهریه براساس شاخص‌های موجود خواسته آنان است.

مدیرکل ورزش همدان خاطرنشان کرد: در تعیین نرخ باشگاه‌ها به طور قطع منطقه شمال و جنوب شهر، مقدار اجاره بهای پرداختی و امکاناتی که به ورزشکاران ارایه می‌شود مورد توجه است.

وی با تاکید بر توجه به وضعیت مالی وزشکاران گفت: در کمیته نرخ‌گذاری نماینده حقوق شهروندی از حقوق مصرف کننده حمایت می‌کند و در تعیین شهریه منافع مردم نیز در نظر گرفته خواهد شد.

جهانشیر با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: باشگاه‌های ورزشی یکی از کانون‌های اصلی انتشار کرونا هستند، اما باید قبول کنیم که برای داشتن جامعه سالم به ورزش کردن هم نیاز است و باید با رعایت تمامی جوانب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ورزش کنیم.

وی یادآور شد: براین اساس نمی‌توانیم تمام فعالیت‌ها را تعطیل کنیم و شرح خدمات باشگاه‌ها باید با حداقل‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار