تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» گیلان در روز قلم

کد خبر: ۸۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 09 June 2020
پارسا با اشاره به ارسال بیش از ۶۵ عنوان گزارش تصویری و بیش از ۷۸۰ اثر تصویری به دبیرخانه جشنواره عکس «کمک مؤمنانه»، گفت: برگزیدگان همزمان با روز قلم در تیر ماه سال جاری معرفی و تجلیل می‌شوند.
 

 

«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به پایان مهلت شرکت در جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» استان گیلان، اظهار کرد: این جشنواره که ویژه رسانه‌های مجازی استان گیلان بوده با همکاری و مشارکت شهرداری رشت برگزار شده است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان به استقبال عکاسان رسانه‌های مجازی به ویژه پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان از جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» اشاره و تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فراخوان این مسابقه تاکنون، بیش از ۶۵ عنوان گزارش تصویری و بیش از ۷۸۰ اثر تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: بسیاری از آثار ارسالی مربوط به کمک‌های گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا و اجرای طرح ملی مواسات در گیلان بوده است.

 

پارسا تاکید کرد: این جشنواره عکس در موضوعات کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه، تولید ماسک و دستکش در مساجد و هیئات مذهبی، ضدعفونی اماکن، معابر، شهرها و روستاها و ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت و نیروهای بسیج، نظامی، انتظامی و خدمات شهری برگزار شده است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اعلام نتایج مسابقه و تجلیل از برگزیدگان، اذعان کرد: پس از پایان مرحله داوری، عکاسان سه اثر برگزیده در مراسمی به مناسبت روز قلم در تیر ماه سال جاری تجلیل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار