فرماندار شفت: امید مردم به تدبیر دولت، یک سرمایه بزرگ برای کشور است

کد خبر: ۸۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 31 August 2015

شفت - ایرنا - فرماندار شهرستان شفت ، امیدواری مردم به تدبیر دولت را یک سرمایه بزرگ برای کشور عنوان کرد و گفت : اعتقاد و امید مردم به دولت یازدهم سرمایه ارزشمندی است که باید سعی کنیم این سرمایه های ارزشمند در سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی حفظ شود.
[فرماندار شفت: امید مردم به تدبیر دولت، یک سرمایه بزرگ برای کشور است]

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس محمودی عصر روز یکشنبه در همایش تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان شفت،با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر ، افزود : دولت تدبیر و امید پاسخ اعتماد مردم در 24 خرداد 92 را با پیمودن مشی اعتدال و تکیه بر اصل صداقت و راستگویی با مردم داده است و این مهم با تعهد مسوولان تداوم خواهد یافت.
وی اضافه کرد : امروز به یمن همین تدبیر ، فضای جامعه به سمت اعتدال و آرامش در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت ، پیش رفته و در حوزه اجرایی نیز همدلی خاصی بین قوای سه گانه تحت زعامت مقام معظم رهبری حکم فرماست.
وی موفقیت در حوزه هسته ای را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و اظهار کرد : این موفقیت هسته ای با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب ، سیاست های اصولی و اعتدالی دولت و همراهی دیگر قوا و ملت بزرگ ایران حاصل شده است.
فرماندار شفت به دستاوردهای دولت دکتر روحانی در حوزه اقتصاد نیز اشاره کرد و گفت : پایین آمدن محسوس نرخ تورم یکی از مهمترین دستاوردهای دولت بوده است و مردم به تدابیر دولت در حوزه اقتصاد و بهبود وضعیت معیشتی شان امیدوارند.
محمودی از اهتمام همه مدیران و کارمندان ادارات و دستگاههای اجرایی برای کسب رضایت مردم و نیز هرچه بهتر برگزاری برنامه های هفته دولت قدردانی و اضافه کرد : کارمندان افراد تاثیر گذار جامعه و بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران هستند و قدردانی از تلاشهای این قشر پر توان جامعه ارزنده است.
در این همایش از مدیران و نیز 35 کارمند نمونه دستگاه های اجرایی شفت با حضور مسوولان تجلیل شد.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب ، دو شهر شفت و احمد سرگوراب ، 102 روستا و بیش از 64 هزار نفر جمعیت، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار