یک کشته و سه مصدوم در تصادف دشتستان

چهار سرنشین این خودرو که از یک خانواده دشتستانی بودند در این تصادف مصدوم شده که توسط دو دستگاه آمبولانس 115شهری و یک اورژانس جاده ای قلعه سفید به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند ولی دختر 9 ساله در بیمارستان درگذشت.
کد خبر: ۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 29 August 2015
تابناک بوشهر: رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محور ورودی دشتستان یک نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

یک کشته و سه مصدوم در تصادف دشتستان
محمدعلی دهقان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه جمعه شب در محور دالکی به برازجان بر اثر واژگونی پراید رخ داد.

وی یادآورشد: چهار سرنشین این خودرو که از یک خانواده دشتستانی بودند در این تصادف مصدوم شده که توسط دو دستگاه آمبولانس 115شهری و یک اورژانس جاده ای قلعه سفید به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

دهقان اضافه کرد: دختر 9 ساله راننده در بیمارستان علیرغم تلاش پزشکان پس از انجام عمل جراحی و اقدامات پزشکی بدلیل خونریزی شدید در آی سی یو جان خود را از دست داد.

وی گفت: راننده خودرو نیز برای ادامه درمان به بوشهر اعزام شد و دو خانم مصدوم دیگر در بیمارستان شهید گنجی بستری هستند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار