برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک توسط جهاددانشگاهی در ۳۰ خردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 29 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد قائم کاظمی بیدک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تمامی استان‌ها توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی این سازمان برای جذب ۳۰۰ نفر نیرو در تمامی استان‌ها توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است و تا روز ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
کاظمی بیدک تصریح کرد: شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک از ۲۰ سال تمام تا حداکثر ۳۵ سال تمام است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده اطلاعیه‌ آزمون و دانلود دفترچه‌ی آن به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین متقاضیان شرکت در این آزمون در صورت داشتن ابهام و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۳۶۴۱۳ با معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار