چند انتصاب در شهرداری قم

شهردار قم در احکام جداگانه ای، شهرداران مناطق یک، دو، پنج و هفت شهرداری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری و مدیرکل اداره بازرسی و نظارت بر عملکرد شهرداری این شهر را منصوب کرد.
کد خبر: ۸۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 27 August 2015
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، طی حکمی مهدی اصفهانیان مقدم را به عنوان شهردار منطقه یک قم منصوب کرد.

اصفهانیان مقدم پیش از این مسوولیت هایی نظیر شهردار منطقه 8، شهردار منطقه 7 و معاون خدمات شهری و امور اجتماعی را شهرداری قم برعهده داشته است.

شهردار قم همچنین طی حکمی محمد صادقی را به سمت شهردار منطقه 2 قم منصوب کرد.

صادقی پیش از این عهده دار مسوولیت هایی نظیر مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استان قم و سرپرستی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بوده است.

احمد ترکمن نیز طی حکمی از سوی سقائیان نژاد به عنوان شهردار منطقه 5 قم منصوب شد.

ترکمن تا پیش از این سرپرستی منطقه 5 را برعهده داشته است و قبل از آن نیز در سمت هایی همچون شهردار منطقه 2 و 3 و مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم نیز خدمت کرده است.

شهردار قم همچنین در حکمی علیرضا اقبالیان را به عنوان شهردار منطقه 7 قم منصوب کرد.

اقبالیان پیش از این سمت ها نظیر مدیر عامل سازمان تاکسی رانی، مدیر عامل سازمان ترافیک و سرپرستی شهردرای منطقه 7 را عهده دار بوده است.

سقائیان نژاد در احکامی جداگانه علیرضا مظفری را به سمت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم و «ابوالفضل چابکی» را به سمت مدیرکل اداره بازرسی و نظارت بر عملکرد شهرداری این شهر منصوب کرد.

مظفری پیش از این سمت هایی همچون مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قم، شهردار منطقه 7، سرپرست سازمان میادین میوه و تره بار و سرپرست شهرداری منطقه یک قم را برعهده داشته است.
چابکی نیز پیش از این عهده دار مسوولیت هایی همچون معاون برنامه ریزی و توسعه، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت سرمایه گذاری، مدیر هسته گزینش و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم را در شهرداری قم برعهده داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار