اجرای طرح ساماندهی خانه های مسافر

مسئول میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: طرح ساماندهی خانه های مسافر در سرعین اجرا می شود.
کد خبر: ۸۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 26 August 2015
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ، سید صادق حسینی در نخستین جلسه هم اندیشی با اعضای هیأت مدیره جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان افزود: برنامه ریزی برای تبدیل واحدهای بیش از پنج واحد خانه مسافر به مراکز رسمی اقامتی در دستور کار قرار دارد.
وی جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان را بزرگترین و فعال ترین تشکل صنفی گردشگری استان نامید و بیان کرد: این جامعه صنفی ظرفیت بزرگی برای اجرای برنامه ها و اهداف دولت در حوزه گردشگری داشته و همواره با احساس مسئولیت، کمک کار این اداره در اجرای برنامه های محوله بوده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ساماندهی جارچیان توسط جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان گفت: جامعه صنفی تاسیسات اقامتی علاقمند به فعالیت های گردشگری و دارای حس مسئولیت امکان پذیر بوده، و باید تمامی دستگاه های دولتی این تشکل را حمایت کنند.
اجرای برنامه های آموزشی و افزایش سطح کیفی مراکز اقامتی توسط جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان، حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوعات گردشگری، شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان شهرستان را از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار