فرماندار ابرکوه :

حرکت مدیران برای تحقق اهداف دولت

فرماندار ابرکوه گفت : حرکت درجهت تحقق سیاست های دولت یازدهم از کارهای مورد انتظار از همه مسولان و مدیران دستگاه ها است.
کد خبر: ۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 26 August 2015

به گزارش تابناک یزد  ، سید نبی رسولی در آیین معارفه سرپرست جدید اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ابرکوه ضمن قدر دانی از خدمات و فعالیتهای شش ساله صادقی رییس قبلی اداره منابع طبیعی ابرکوه وآرزوی توفیق برای سرپرست جدید افزود : حفظ و وحراست از منابع طبیعی برعهده یک اداره، شخص یا گروه خاصی انجام نمی شود و تلاش همه مسوولان ومردم تاثیر گذارخواهد بود.
وی اظهار کرد : اهمیت منابع طبیعی به عنوان میراث ارزشمند گذشتگان بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید برای حفظ و حراست و استفاده مطلوب از منابع طبیعی تلاش کنیم.
معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان یزد نیز در این آیین گفت : دستیابی به توسعه پایدار حفاظت از منابع طبیعی به عنوان بستر و زیربنای توسعه بشمار می رود.
محمود پیری باگرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : حفظ منابع طبیعی در جهت توسعه پایدار وظیفه احاد مردم می باشد که هم اکنون دو طرح بین المللی ترسیب کربن درابرکوه و طرح بین المللی منارید در بهاباد دردست اجرا است .
این مسوول صیانت و حفاظت از منابع طبیعی ، طرح اصلاح و احیای مراتع ، اجرای طرحهای آبخیزداری وبیابان زدایی ، ساخت سد کاسه رود و همچنین اجرای طرح بین المللی ترسیب کربن را بخشی از فعالیتهای اداره منابع طبیعی ابرکوه بیان کرد.
وی با قدردانی از عملکرد مهدی صادقی رییس قبلی سید احمد هدایت را به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی ابرکوه معرفی کرد.
سید احمد هدایت کارشناس عمران و دارای 15سال سابقه نقشه برداری و امور زمین و معاونت معاونت اداره منابع طبیعی شهرستان ابرکوه بوده است.
هم اکنون وسعت مراتع استان یزد چهارمیلیون و 499 هزار هکتار می باشد که بیش از 60 درصد این مراتع از نوع متوسط و ضعیف است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار