‍ تشریح اقدامات پلیس راه استان ایلام در سال 99

رئیس پلیس راه استان ایلام به تشریح برنامه های پلیس راه استان بر اساس شعار نوروزی سال ۹۹با عنوان "سلامت خانواده،امنیت جامعه" پرداخت.
کد خبر: ۸۳۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 21 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: پلیس راه استان ایلام از تمام تجهیزات و امکانات در جهت برقراری انضباط اجتماعی و ارتقاء ایمنی سفرها در ایام نوروز با همکاری و تعامل دستگاههای خدمت رسان اقدام خواهد کرد.

وی افزود:تشکیل تیمهای کنترل سلامت رانندگان-استفاده حداکثری از دوربین های کنترل سرعت ثابت و سیار-آموزش و نظارت بر شرکت های مسافربری-اجرای طرح های ترافیکی در جهت روان سازی ترافیک در سطح محورها-استقرار مشترک دستگاههای امدادی به منظور رسیدگی سریع و بموقع به تصادفات-افزایش تیمهای گشتی نامحسوس در محورهای پرتردد و پرتصادف بر اساس تجزیه و تحلیل تصادفات سال گذشته-کنترل معاینه فنی وسایل نقلیه و اعزام وسایل نقلیه دارای عیب و نقص فنی به تعمیرگاه و برخورد با تخلفات حادثه آفرین از مهمترین برنامه های پلیس راه در ایام نوروز خواهد بود.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:خوشبختانه در سال ۹۸ شاهد کاهش تصادفات در محورهای برون شهری استان ایلام بوده ایم که این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم فهیم استان و کلیه دستگاههای امدادی و خدماتی،صدا و سیمای استان و رسانه های خبری بوده که امید است در سال جدید و بویژه تعطیلات نوروزی نیز شاهد کاهش تصادفات در سطح استان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار