تجهیز ورزشگاه رضازاده اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای اینکه بتوانیم مسابقات قاره‌ای در استان اردبیل برگزار کنیم، حدود ۱ میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی کف‌پوش ورزشگاه ۶ هزارنفری اردبیل تخصیص‌یافته است.
کد خبر: ۸۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 25 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه استاندار اردبیل و تخصیص اعتبار کف‌پوش سالن 6 هزارنفری پهلوان رضازاده اردبیل که غیرقابل استفاده است کاملاً به‌صورت استانداردهای جهانی تعویض و نوسازی می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با تجهیز این سالن بتوانیم میزبانی مسابقات قاره‌ای را برای استان اردبیل کسب کنیم که مهرماه امسال عملیات تعویض کف‌پوش سالن بااعتبار 600 میلیون تومان به انجام می‌رسد که در حدود 400 میلیون تومان برای کیفی سازی سیستم صوتی این مجموعه هزینه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: امیدواریم بتوانیم با هزینه اعتبار یک میلیارد تومان برای این سالن کیفیت آن را در حد استانداردهای جهانی آماده کنیم و بتوانیم برای رشد و توسعه ورزش استان اردبیل میزبانی بازی‌های مهم را به دست آوریم.

بهتاج بابیان اینکه ظرفیت‌های خوب برای احداث مجموعه‌های ورزشی در استان اردبیل وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در جنگل فندق لو به‌صورت طبیعی و خدادادی از یک پیست اسکی روی چمن مناسب برخوردار هستیم که به اذعان کارشناسان فدراسیون می‌توانیم با 20 درصد تغییر، یک مسیر و پیست بین‌المللی به مساحت 17 هکتار را در اردبیل داشته باشیم.

وی بیان کرد: در کنار پیست اسکی روی چمن جنگل فندق لو احداث یک زمین گلف به مساحت 80 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی نمین در نظر گرفته‌شده است که بعد از راه‌اندازی منطقه ویژه عملیات احداث این مجموعه نیز شروع می‌شود که یک ظرفیت مناسب در حوزه گردشگری و توریستی استان اردبیل خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سال گذشته عملکرد قابل قبولی در حوزه ورزش داشته است به‌طوری‌که امتیاز کل این اداره کل در وزارت ورزش از 3252 در سال 92 به 6471 در سال گذشته رسیده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار