تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در پی شیوع ویروس کرونا؛

تمدید بسته تشویقی کاهش عوارض پروانه های ساختمانی شهرداری خوی

شهردار خوی گفت : بسته تشویقی کاهش عوارض پروانه های ساختمانی شهرداری خوی تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد .
کد خبر: ۸۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 09 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : متاسفانه بیش از ۹۰ کشور دنیا درگیر بیماری سختی شدند که شرایط گسترش ویژه ای داشته و بیشتر مردم با تجمعات مختلف دچار شیوع آن می شوند.

اکبرزاده افزود : اقدامات مختلفی از سوی شهرداری خوی و سازمانهای تابعه شهرداری در خصوص مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته و تبلیغات ترغیبی گسترده ای نیز در حوزه فرهنگ سازی و ایجاد کمپین شهروندی تحت عنوان "شهروند پیشگیر" انجام شده است.

شهردار خوی ادامه داد: با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال و تمدید بسته تشویقی همچنین استفاده شهروندان از شرایط تعرفه عوارض سال ۹۸ برای ساخت و سازها و پرداخت مطالبات مختلف شهرداری، دغدغه های زیادی برای شهروندان در خصوص شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از آن وجود دارد و شهرداری بر همین اساس تلاش نمود تا مدت زمان استفاده مردم از بسته تشویقی شهرداری را افزایش دهد.

وی تاکید کرد : با پیشنهاد شهرداری و استقبال و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر بسته تشویقی کاهش عوارض پروانه های ساختمانی به مناسبت دهه مبارک فجر تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ تمدید شد

شهردار خوی اضافه نمود : شهروندان عزیز با استفاده از این فرصت تمدید مجدد می توانند عوارض پروانه های ساختمانی و پرونده های ماده ۱۰۰ و مطالبات ناشی از آن(به غیر از جرایم ماده ۱۰۰ و بدهی های معوقه) را تا مورخه ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ بر اساس تعرفه های مصوب سال ۹۸ پرداخت نمایند.

اکبرزاده در پایان گفت : تسهیل سازی شرایط ارایه خدمات برای شهروندان از اولویت های اصلی و سیاست های کلان شهرداری است و طبیعتا با حمایت شورای محترم شهر تلاش میکنیم تا با توجه به شرایط زمانی و فرصت های قانونی، فضای مناسبی برای استفاده مردم از خدمات مختلف شهرداری فراهم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار